سفارش تبلیغ
صبا ویژن

چطور دکوراسیون حمام خود را بزرگ کنیم

اگر صاحب خانه هستید با یک حمام کوچک ، می دانید دست اول چقدر می تواند محدود کننده باشد. حمام های کوچک ممکن است کاملاً کاربردی باشد ، اما یک طرح محدود کننده در هر اتاق می تواند آن را از پتانسیل واقعی خود دور نگه دارد. ضربه زدن به پایین دیوارها برای بازسازی کل فضای شما همیشه گزینه ای نیست ، اما روش های دیگری نیز وجود دارد که یک حمام کوچک بزرگتر به نظر برسد. این هشت راه حل ساده را امتحان کنید که ضمن برانگیختن ظاهر فعلی ، فضای شما را احساس فضای بیشتری می کند.

 

1

مبادله ای در یک غرور باز

شناور رگ سفید روی غرق چوب است.

تصویر تهیه شده توسط آنجلا کروشساکی بلم

یک غرق بزرگ به معنای تأمین فضای مفید است اما می تواند به راحتی سبک یک حمام را محدود کند. غرور بزرگ خود را برای یکی از طراحی های باز و سینک ظرفشویی خاموش کنید تا فضای بین کف و بالای سینک آزاد شود. وقتی قسمت بیشتری از کف قابل مشاهده باشد ، حمام کوچک شما احساس ناوبری و بازتری خواهد داشت. اگر بدون ذخیره اضافی نمی توانید کاری انجام دهید ، از فضای زیر غرق سبد های ذخیره استفاده کنید.

 

مخازن حمام مخزن فروشگاه

2

از یک طرح رنگی-Enlarging Color استفاده کنید

کاشی سفید روی دیوار و کف حمام

تصویر تهیه شده توسط در خانه با اشلی

راه آسان دیگر برای بزرگتر احساس یک حمام ، اجرای یک طرح رنگی تقویت فضا است. یک نقوش تمام رنگ سفید برای ایجاد یک احساس باز مناسب است ، اما نوتال های نرم و پاستیل در سایه های سبک تر نیز موثر هستند. لازم نیست فقط نقاشی کنید. استفاده از کاشی در کف یا دیوار حمام شما می تواند بافت و کنتراست بسیار مورد نیاز را برای حفظ زیبایی ظاهری به وجود آورد.

 

خرید کاشی

3

ذخیره سازی را بر روی دیوارها انتقال دهید

قفسه های شناور سیاه با حوله و دستمال توالت

تصویر ارائه شده توسط CG داخلی

فضای ذخیره سازی کوچک حمام بسیار ضروری است ، به خصوص اگر از بین بردن یا کابینت های آزاد و تجاری برای صرفه جویی در فضای خود استفاده کنید. گزینه های کوچک ذخیره سازی دیواری ، مانند کابینت های توالت و قفسه های شناور ، می توانند حوله های اضافی ، توالت و مواد تمیز کنند. با ذخیره سازی گزینشی باشید - بسیاری از کمد ها و محفظه های بیرون زده باعث می شود نیمی از قسمت بالای حمام شما احساس گرفتگی کند. هر زمان ممکن است ، فضای ذخیره‌سازی شده را که بخشی از آن در دیوارهای شما قرار دارد نصب کنید تا نمای افقی آن کاهش یابد.

آینه خود را به حداکثر برسانید

آینه قاب چوبی بالاتر از غرور سفید در یک حمام کوچک.

آینه حمام شما علاوه بر کمک به شما در رسیدن به بهترین ظاهر خود در هنگام آماده شدن در صبح ، باعث ایجاد توهم فضا با سطح بازتابی آن می شود. هرچه آینه شما بزرگتر باشد ، حمام شما جادارتر به نظر می رسد. برای حداکثر پوشش ، یک آینه مستطیل شکل بدون قاب را آویزان کنید یا برای ظاهری شیک و مدرن یک گزینه بزرگ مدور را انتخاب کنید. این ترفند بزرگ اتاق در واقع فضای بیشتری به شما نمی دهد ، اما درک یک حمام بزرگ و زیبا به همان اندازه مهم است.

 

خرید آینه حمام-Vanity

5

استراتژیک سخت افزار حمام خود را قرار دهید

قلاب حوله ای سیاه و سفید در یک حمام کوچک روی دیوار آویزان شده است.

تصویر ارائه شده توسط CG داخلی

شما باید سخت افزار حمام ، مانند قفسه حوله ، دستمال توالت و قلاب جیب را بگذارید ، به گونه ای که در کمترین زمان ممکن به فضای موجود شما نفوذ کند. قفسه های حوله مستقل و نگهدارنده کاغذ توالت را با گزینه های دیواری تعویض کنید و در صورت امکان وسایل جانبی نصب شده را که خیلی دور از دیوار قرار دارند ، جدا کنید. ردیف قلاب هایی که در قسمت پشتی حمام شما نصب شده است ، یک راه حل ویژه برای نگهداری حوله ها یا روپوش ها در ضمن نگه داشتن راه راه حمام شما باز و شفاف است.

 

خرید سخت افزار حمام

6

مطمئناً روشن و خوب است

سنگ تراش دیواری لامپ ادیسون در بالای آینه در یک حمام کوچک آویزان شده است.

تصویر ارائه شده توسط CG داخلی

روشنایی کافی باعث می شود بزرگتر حمام کوچک شما بزرگتر به نظر برسد. سایه ها را از بین ببرید و با روشنایی شیک و کاربردی حمام ، ظاهر را روشن تر کنید. چراغ های سقفی سقفی برای روشنایی حمام شما بدون ایجاد فضای عملکردی شما بسیار عالی است. اگر یک لوازم جانبی کافی نیست ، یک چراغ سقف را با چراغ های دیواری بالای آینه یا سینک خود جفت کنید. حتی ممکن است یک لامپ ضد آب در حمام خود بخواهید که سطح نور را در کل حمام حفظ کند.

درب های دوش شیشه ای روشن را نصب کنید

درب دوش شیشه ای

مهم نیست که حمام شما چقدر کوچک باشد ، تنها چیزی که نمی خواهید کوچک کنید اندازه وان یا فضای حمام شماست. در عوض ، از پرده های دوش مات یا درهایی که به صورت بصری اتاق را تقسیم می کنند خلاص شوید و سپس درب های دوش روشن نصب کنید تا طول کامل حمام شما قابل مشاهده باشد. در صورت داشتن دوش اتاق خواب ، باید حداقل دو پا به عمق درک شده فضای کوچک شما یا بیشتر اضافه کند. یک درب کامل دوش که به کف می رود به ویژه مؤثر است ، اما اگر یک دسته کوچک حمام وان داشته باشید ، درب شیشه ای کشویی که در لبه وان قرار دارد ، باز هم موارد قابل توجهی را باز خواهد کرد.

 

درب های دوش شیشه ای را خریداری کنید

8

برشک درهم و برهم با یک سازمان دهنده دوش

کابین دوش آلومینیومی با لوازم حمام.

هنگامی که فضای دوش شما قابل مشاهده است ، بهتر سازماندهی آن مهمتر می شود. بطری های شامپو و شستشوی بدن که در امتداد دیوار یا کف انباشته شده اند ، می توانند به شکلی از نمای ظاهری که برای آن کار می کنید ، بدست آیند. درهم و برهمی با استفاده از کادوی دوش ، سازماندهی و ذخیره صابون و لوازم جانبی حمام خود را برش دهید. یک گزینه بدون سر دوش باید بتواند بطری های مختلفی را روی رک بالا و موارد کوچکتر در قفسه های پایین قرار دهد. برای حمام هایی که توسط چندین نفر مشترک است ، بهتر است با یک کادوی دوش گوشه ای که دارای قفسه های بیشتری است ، بروید و از کف دوش شما تا سقف امتداد یابد.

 

قفسه و کادوی دوش را بخرید

اکنون که می دانید چگونه یک حمام کوچک بزرگتر به نظر برسید ، می توانید پروژه هایی را انتخاب کنید که بیشترین تأثیر را در فضای جمع و جور شما ایجاد کنند. برای نکاتی در مورد ایجاد یک حمام با ارزش بنفش با دکوراسیون و وسایل شیک ، نگاهی به این 6 راه برای تزئین حمام خود مانند یک طراح بیندازید.

https://www.overstock.com/guides/how-to-make-a-small-bathroom-look-bigger