سفارش تبلیغ
صبا ویژن

10 قدم برای پاک کردن یک حمام سریع و به طور موثر

کدام اتاق خانه را حداقل تمیز کردن دوست دارید؟ شرط می بندم تو حمام. رها کردن دوش ، وان ، حمام ، توالت و سایر سطوح مختلف ساخت هر دو زمان و گریس آرنج را می طلبد. با استفاده از این فرآیند 10 مرحله ای ، حمام های خود را به سرعت و کارآمد تمیز کنید.

 

1. همه موارد را از محل معمول خود جدا کنید.

برای بهترین نتیجه ، این مرحله را برای کل حمام انجام دهید و به جای آن که می روید. تمام محصولات خود را از دوش و / یا وان جدا کنید. حوله ها و فرشهای استفاده شده را در بیرون اتاق بریزید. وسایل مورد نظر را از پیشخوان ها نیز خارج کنید. فراموش نکنید که هر قوطی زباله را بگیرید.

 

2. گرد و غبار و جارو.

برای خلاص شدن از گرد و غبار ، گرد و غبار خود را با یک دسته بلند چسبانده و از بین بردن هرگونه دست و پا در گوشه ها ، وسایل روشن و یا در منافذ جدا کنید. اگر هنوز نمی توانید به cobwebs برسید ، یک استیل را بکشید تا بلند شود. پس از اتمام کار ، کف را جارو بریزید و یا جاروبرقی را انتخاب کنید تا مو و سایر بقایای موجود در کف ها جمع شود.

 

3. از تمیز کننده برای حمام و وان استفاده کنید.

اگر به طور مرتب تمیز می کنید و یا یک ماده پاک کننده بر پایه اسید را تمیز می کنید ، در صورت داشتن جدی در حمام خود ، تمیز کنید. در صورت لزوم مسیر دوش و داخل درب دوش را فراموش نکنید. بگذارید خیس شود.

 

4. مقابله با سطوح دیگر.

پاک کننده تمام منظوره را روی دستگاه تمیز کننده خود (یعنی پارچه میکرو فیبر ، اسفنج و غیره) اسپری کنید و هرگونه قفسه حوله ، قفسه ، پایه تخته ، درب ، پرده و ویندوز را پاک کنید. در بخش هایی از بالای اتاق به پایین و از چپ به راست کار کنید.

 

5. محلول تمیز کردن کف را مخلوط کنید.

 

یک سطل را با آب گرم و مقدار توصیه شده پاک کننده همه منظوره پر کنید.

 

6. به حمام و وان حمام کنید. تمیز کردن حمام را خاموش کنید

در این مرحله ، تمیز کننده کارهای زیادی را برای شما انجام داده است ، به شما این امکان را می دهد تا به راحتی خاک های شل و ساخت آن را پاک کنید. تمام دیوارها ، کفها و سایر سطوح را قبل از شستشو تمیز کنید.

 

7. دوش و وان را تمام کنید.

تمام مواردی را که حذف کرده اید ، جایگزین کنید و در صورت لزوم آنها را پاک کنید ، سپس پرده دوش یا درب را ببندید. اگر درب دوش دارید ، تمیز کننده شیشه را اسپری کنید تا پایان آن بدون رگه باشد.

 

8- ناحیه غرور را تمیز کنید.

پاک کننده تمام منظوره را روی سینک ، شیرهای آب و میزهای اسپری اسپری کنید ، سپس با یک دستمال تمیز پاک کنید. اگر در سینک یا ظرف صابون جمع شده اید ، قبل از پاک کردن از اسفنج کراوی برای شل کردن استفاده کنید. از شیشه پاک کن روی آینه خود استفاده کنید. پارچه ای که از آب خیس شده است ، گرد و غبار را از صورت کابینت خارج می کند.

 

9. توالت را تمیز کنید.

اگر مرتباً داخل توالت خود را تمیز می کنید ، پاک کننده تمام منظوره باید کار را انجام دهد. اگر وجود یک تمیز کننده مخصوص توالت را اسپری کنید یا آنرا اسپری کنید ، سپس قبل از شستشو با یک برس توالت پاک کنید. قسمت بیرون توالت را با پاک کننده تمام منظوره اسپری کنید ، سپس با یک دستمال تمیز پاک کنید.

 

10. کف را کف کنید.

گودال خود را درون سطل محلول تمیز کردن بریزید ، آب اضافی آن را بگیرید و سپس کف حمام را تمیز کنید. پس از خشک کردن ، سطل آشغال و فرشهای تازه ریخته شده خود را جایگزین کنید.

 

موارد فوق می تواند به شما در تمیز کردن سریع و کارآمد حمام خود کمک کند ، زیرا می تواند بین تمیز کردن ها مرتب باشد. برای انجام دومی این نکات را دنبال کنید:

 

برای برداشت روزانه مو و سایر بقایای روی کف ، یک خلاء دستی را در حمام نگه دارید.

یک موی گیر مو را در تخلیه خود نصب کنید تا از جمع شدن آن جلوگیری شود. وقتی آب آنطور که باید آب نمی شود ، زنگ زشت را در اطراف دوش یا وان پشت خود می گذارد.

دیوارهای دوش سوراخ دار را بعد از استفاده برای نگه داشتن علائم آب در معرض فشار قرار دهید.

برای جلوگیری از خزش درهم و برهم ، وسایل کوچکتر را در سطل و سطل نگه دارید.

آیا شخصی در خانه شما به یادآوری نحوه تغییر رول کاغذ توالت خالی نیاز دارد؟ ویدیوی ما را برای یادآوری دوستانه به اشتراک بگذارید:

تمیز کردن مبارک! نکات تمیزکاری مفیدتری را از Molly Maid کشف کنید.

 

https://www.mollymaid.com/practically-spotless/2013/january/10-steps-on-how-to-clean-a-bathroom-fast-and-eff/

https://redpanel.co/