سفارش تبلیغ
صبا ویژن

چگونه یک حمام کوچک بزرگتر به نظر برسد

حتی اگر حمام خانه شما کوچک باشد ، لازم نیست کوچک به نظر برسید. با چند گزینه یا بازسازی ، می توانید توهم یک حمام بزرگتر را ایجاد کنید ، همه بدون حرکت یک دیوار واحد.

 

 

یک آینه بزرگتر نصب کنید

آینه ها نه تنها باعث توهم فضای بیشتر در حمام می شوند ، بلکه باعث بازتاب بیشتر نور در اتاق می شوند. از آنجا که حمام شما آینه ای دارد ، اندازه گیری را در نظر بگیرید. آینه های با ابعاد فوق العاده به طول 5 فوت و 3 فوت ارتفاع را می توان به راحتی با یک مته بی سیم ، مته های مته و چند پیچ ??نصب کرد. هزینه های خودتان برای این نوع آینه ها زیر 100 دلار است.

 

 

نکات

آینه های بدون قاب احساس فضای بیشتری را به شما می دهد.

به منظور پشتیبانی از آینه های سنگین تر ، به محفظه ها پیچ بزنید.

برای محافظت در برابر شرایط رطوبت بالا به دنبال یک پوشش مقاوم در برابر لکه باشید.

نور طبیعی را افزایش دهید

اگر نور بیشتر در یک حمام کوچک بهتر باشد ، نور طبیعی همیشه بهترین است. پنجره ها و چراغهای روشنایی که به طور بالقوه می توانند نور را فراهم کنند ، ممکن است روی پرده ، کثیف و یا با پرده پوشیده شوند. تمیز کردن پنجره ها آسان و ارزان است. نورگیرهای پوشانده شده در خزه را می توان با استفاده از یک برس تمیز کننده ، آب گرم و یک ماده شوینده ملایم ، سقف سقف را تمیز کرد.

 

 

نکات

پرده ها و پرده های شکسته را طبق نیاز تعمیر کنید تا در صورت لزوم آنها باز و بسته شوند.

برای یک راه حل دائمی ، ویندوزهای شیشه ای شفاف را با شیشه های حریم خصوصی یخ زده جایگزین کنید.

صفحه های پنجره را با آب و یک برس نرم تمیز کنید ، زیرا خرچنگ و کثیف می توانند از نور طبیعی جلوگیری کنند.

 

کابینت Vanity Vanity را جایگزین کنید

کابینت غرور حمام مزایای بسیاری را ارائه می دهد که یکی از بزرگترین مزایای آن امکان ذخیره اقلام زیر سینک و پشت درهای بسته است. اما کابینت های غرور ، در حمام های کوچک نیز از بین می روند.

 

 

برای حداکثر فضای اتاق ، کابینت غرور خود را با یک کانسیلر کنسول یا یک سینک پایه قرار دهید. سینک های پایه می تواند به صورت خود نصب باشد و قیمت آن بین 150 تا 400 دلار باشد. در حالی که سینک های پایه شما فضای کف بیشتری را به شما می دهد ، به خاطر داشته باشید که فضای میز کاناله شما کوچکتر خواهد شد.

 

نکات

ممکن است کفپوش زیر کابینت غرور پر شود.

از نوار خاردار استفاده کنید تا به آرامی کابینت را از دیوار جدا کنید.

به یاد داشته باشید که قبل از برداشتن سینک ، آب را خاموش کنید.

به راحتی روی دکوراسیون ها بروید

لوازم جانبی تزئینی مانند کارهای هنری و فرش های کوچک سرگرم کننده است که اضافه کنید و یک حمام کوچک را گرم و جذاب کنید. اما در صورت عدم استفاده نیز می توانند منجر به درگیری جدی شوند. اگر جمع کننده هستید ، نازک کردن وسایل عجیب و غریب از حمام را در نظر بگیرید. از بین بردن درهم و برهمی کاملاً رایگان است و بلافاصله اثر آن احساس می شود.

https://www.thespruce.com/make-small-bathrooms-look-and-feel-larger-1976135

نکات

به جای چندین مورد ، خود را به یکی از هرکدام محدود کنید.

از خود بپرسید که آیا این کالا ارزش عملکردی دارد یا خیر.

اگر نمی توانید بخشی از یک مورد را تحمل کنید ، آن را به اتاق دیگری منتقل کنید.

تضادهای رنگی و خطوط تقسیم را کاهش دهید

خطوط تقسیم و تضادهای تند بین رنگ ها فقط باعث کوچکتر شدن حمام می شوند. هر جا ممکن باشد ، خطوط بین موارد را پاک یا محو کنید.

 

به عنوان مثال ، یک wainscot که رنگ دیگری از دیوار رنگ می کند باید در عوض با رنگ دیوار مطابقت داشته باشد. تاج قالب یک "توقف" بصری است. نقاشی قالب تاج را به همان رنگ سقف یا دیوارها در نظر بگیرید. کاشی کاری دیواری که از نیمه راه دیوار تمام می شود باید تا سقف گسترش یابد. رنگ و ابزار برای این نوع پروژه نقاشی ساده 50 تا 150 دلار خواهد بود.

نکات

اگر انتخاب بین نور یا رنگ تیره است ، با رنگ روشن همراه باشید.

تخته های پایه قابل حمل را می توان با تخته های تخت باریک تر جایگزین کرد.

از بین بردن قالبهای تاج ، حس بازتری بیشتری را به شما نشان می دهد.

یک محفظه دوش فریم شیشه پاک کنید

بزرگترین مورد در حمام کامل حمام یا ترکیب وان / حمام است. محفظه افزودن به آن حس اندازه است. در حالی که خارج کردن محفظه غیرقابل سؤال است ، می توانید بهترین مرحله بعدی را بردارید و آن محفظه را شفاف کنید.

 

محفظه های دوش و وان بی سیم از جنس شیشه ای ضخیم است که در گوشه و کنار قرار گرفته است. بدون قاب روی شیشه ، محوطه به همان اندازه نامرئی است که همیشه خواهد بود. یک درب شیشه ای بدون شکاف 32 اینچی به تنهایی از انتهای بسیار پایین ، حدود 600 دلار شروع می شود و تا 1000 دلار می رسد. محوطه های دو و سه طرفه از حدود 750 دلار شروع می شوند ، تا 3000 دلار تا 5000 دلار.

 

نکات

مشخصات را بررسی کنید زیرا درها به صورت چپ یا راست باز هستند.

اسلاید درب ها درهای محوری مانند درب باز می شوند.

با یک پیمانکار یا متخصص حرفه ای در زمینه طراحی حمام مشورت کنید زیرا نصب آن به خودتان می تواند مشکل باشد.

در حمام از مواد مشابه استفاده کنید

داشتن طیف گسترده ای از مواد متفاوت در حمام می تواند هرج و مرج باشد ، و این احساس را به وجود می آورد که حمام متلاشی و شلوغ باشد. اگر به عنوان مثال سرویس بهداشتی کوچک شما دارای کاشی مرمر استریایی در کف ، موزاییک شیشه ای بر روی wainscot ، جلوی دیوار رنگ شده در بالای wainscot ، کاشی و سرامیک در دوش و حتی بیشتر است ، شما دارای مواد اضافی اضافی هستید.

 

با خاموش کردن برخی از مواد برای مواد مشابه ، میزان صدای بصری را کم رنگ کنید. کاشی wainscot در حمام (نه در حمام و یا وان) معمولاً به نفع سیستم دیواری از دیوارهای خشک کن و تخته پایه قابل حذف است. یک میز کاشی سرامیکی را می توان با یک کانتر کوارتز جدا کرد که از نظر ظاهری اطراف دوش / وان را از نزدیک تطبیق می دهد.

Redpanel

هزینه های این نوع بهبود می تواند گران باشد ، از 200 دلار تا 400 دلار برای از بین بردن کاشی دیواری ، از 1000 تا 5000 دلار برای تعویض کف ، دوش و یا کانتر. اما اینها عمده ترمیم کننده هایی هستند که منجر به حمام کاملاً جدید می شوند و می توانند به ارزش فروش بیشتری برای خانه شما منجر شوند.

 

نکات

اگر کاشی قابل برداشت نیست ، نقاشی روی کاشی را در نظر بگیرید.

وقتی به رنگ ها نگاه می کنید ، رنگهای روشن تری را برای احساس هوای مطبوع تر انتخاب کنید.

اگر جایگزین کاشی کف هستید ، از کاشی با قالب بزرگتر استفاده کنید.

https://www.realtor.com/advice/home-improvement/tricks-to-make-bathroom-look-expensive/

https://www.thespruce.com/make-your-bathroom-look-expensive-4053172