سفارش تبلیغ
صبا ویژن

راههای آسان برای سبک کردن دکوراسیون حمام شما

https://www.architecturaldigest.com/story/fresh-bathroom-decorating-ideas-for-rental-apartments

حمام های اجاره ای به طرز ناخوشایندی با تصمیمات طراحی زشت (یا فقط ساده تاریخ) گرفتار می شوند. خبر خوب این است که ، چند روش ساده و برگشت پذیر برای پوشش دادن آنچه بیشتر از این اتاق متنفر هستید و سبک خود را به فضا اضافه کنید ، وجود دارد. معرفی رنگ و الگویی که در آن می توانید ، و انتخاب فضای ذخیره سازی جذاب به شما امکان می دهد تا لمس خود را روی یک خانه موقت بگذارید.

 

پرده دوش پانچ (بالا)

به نظر می رسد واضح است ، اما در یک حمام اجاره ای کوچک ، پرده دوش اولین چیزی است که باید خاموش کنید. چند ثانیه طول می کشد تا پرده جدید به جای خود بچسبد ، و یک رنگ روشن یا طرح دار از چیزهای غیرقابل تعمیر ، مانند کاشی کثیف که در پشت آن پنهان است ، فاصله بگیرد.

 

یک فرش بیانیه اضافه کنید

یک فرش زیبا در هر اتاق به زیبایی خاصی می بخشد ، اما در یک حمام اجاره ای که دارای کاشی های کف غیر جذاب است ، ترجیح می دهید بسیار مفید باشند. فرش زرق و برق دار فوق ، که در قسمت Curtis Casa مشاهده شده است ، رنگ و الگوی غنی را به یک اتاق خنثی می افزاید.

https://www.thespruce.com/small-bathroom-decorating-ideas-4135039

Stick On Wall Decals

اگر نمی توانید نقاشی یا کاغذ دیواری بکشید ، با دکمه های دیواری قابل جابجایی ، مانند نمونه های فوق به علاوه در بالای لوستر شیطانکا کریستن ، بازی کنید. به دنبال منابع روبشی دیواری در Etsy ، از جمله UrbanWalls باشید ، که مجموعه ای از 50 برچسب را با قیمت کمتر از 30 دلار ارائه می دهد.

 

مقداری هنر ترتیب دهید

مجموعه ای از هنر این اتاق غالباً غیر شخصی را گرم می کند و به او احساس آرامش می دهد. از مجموعه فوق از Brooke Gianetti of Velvet & Linen نشانه بگیرید و به دنبال قطعاتی باشید که تم را دنبال کنند. اگر حمام شما تهویه مطبوع زیادی ندارد ، حتما قطعات خود را در پشت شیشه در یک قاب ضد رطوبت محافظت کنید.

 

یک گیاه (یا دو) بگیرید

اضافه کردن برخی از فضای سبز به این اتاق ، یک فاجعه بوهمی فوری را به آن می بخشد. هنگام انتخاب گیاهان ، میزان نوری که حمام شما می شود را در نظر بگیرید. از لیست انواع کم نور ما خریداری کنید ، یا حتماً به طور دوره ای گیاه خود را به ویندوز در اتاق دیگری منتقل کنید.

 

رنگ را در مکان های غیر دائمی ، مانند حوله های دستی یا حوله های حمام معرفی کنید که می توانید هر وقت خواستید تغییر پالت را خاموش کنید. حوله های ترکی قرمز و نارنجی در محل آن و جک به رنگ اتاق تابستانی بدون رنگ آمیزی و سوراخ در دیوار می دهد.

 

جزئیات را فراموش نکنید

حتی کوچکترین حمام های استودیویی استودیو معمولاً دارای طاقچه ای برای برخی از فضای کوچک و در عین حال شیک است. به دنبال سبد های کوچک یا عروسک هایی باشید که به اندازه کافی ناز باشند و در فضای باز بمانند و از آنها برای نگه داشتن لوازم آرایش ، توپ های پنبه ای و سایر موارد ضروری استفاده کنید.

 

چیزهایی را به سبک ذخیره کنید

برای بدست آوردن وسایل بزرگتر ، به دنبال سبدهای بافته شده بزرگ باشید ، مانند جفت فوقانی که در Design Sponge مشاهده شده است. نه تنها عالی به نظر می رسند بلکه لباس های شسته شده و کاغذهای توالت را نیز پنهان می کنند.

https://www.apartmenttherapy.com/easy-reversible-design-ideas-for-rental-bathrooms-232759

https://redpanel.co/mag/bathroom-decoration/