سفارش تبلیغ
صبا ویژن

استفاده از رنگ صورتی چه تغیری در دکوراسیون حمام به وجود میاورد

اگر اجاره (یا خود را دارید و برای بازسازی آماده نیستید) ، حمام های ارثی می توانند یک واقعیت زندگی محبوب یا ترسناک باشند. کاشی های پرنعمت صورتی به خصوص تفرقه افکن هستند و به دست تزئینی ماهرانه نیاز دارند - مهم نیست که احساسات شما چیست. در اینجا شش روش برای نزدیک شدن به فضای شما آورده شده است ...

 

آن را نرم کنید: سوفی و ??نیک (فوق) با پاستیل نرم موجود وان رفتند و دیوارهای آنها را به رنگ خاکستری روشن روشن رنگ کردند. منحنی های نرم آینه ، لامپ ها و نورپردازی ظاهر آرام را کامل می کند.

 

تعریف آن: میسی کاشی های مرجانی را با رنگی در طرف مقابل چرخ رنگ جفت کرد و کنتراست جالبی را ایجاد کرد که فقط باعث بصری می شود. بلوز و آبشارها با صورتی بسیار خوب کار می کنند.

 

Whe چرخ رنگ: راهنمای شما برای انتخاب طرح های رنگی مناسب

 

آغوش آن: اندرو و جان یک سینک و شیر آب پایه جدید را در حمام نصب کردند ، اما در غیر این صورت ترکیب کاشی صورتی و آبی را تغییر نمی دهد.

 

Curate It: کریستینا با یک پرده زیر آب دوش ، سقف خاکستری پلاتین ، فرش جهانی و کارهای هنری ، کاشی های پرنعمت صورتی و سیاه را پیچیده تر می کند.

 

Camouflage It: Zeinab با هیچ رویکردی ممنوع و ترکیبی از لوازم جانبی جالب و بازیگوشانه بازی کرد و سعی در هماهنگی با یکدیگر ندارد. کاشی های صورتی فقط یکی دیگر از عناصر جالب برای دیدن هستند ، در مقابل چشم های عجیب و غریب.

 

→ آن را کار کنید: کاشی مدرسه قدیمی در حمام

https://redpanel.co/mag/

https://www.apartmenttherapy.com/how-to-tone-down-or-play-up-pink-vintage-bathroom-tile-206166