سفارش تبلیغ
صبا ویژن

9 کاری که حمام شما را خاص میکند

ایده کلی حمام تمیز کردن و "تازه کردن" در پایان روز است ، اما این بدان معنی نیست که نمی تواند یک تجربه دنج و آرامش بخش باشد. برخی حتی یک حمام را به عنوان یک استراحت خصوصی و اسپا مانند در نظر می گیرند. درسته! شما می توانید با رعایت نکاتی صحیح که در این  مقاله دکوراسیون حمام رد پنل با شما به اشتراک خواهیم گذاشت ، در حمام خود به طور جدی قرار بگیرید. با رویکرد صحیح ، شما حتی می توانید با بودجه به زیبایی سرویس بهداشتی خود اختصاص دهید

https://freshome.com/bathroom/30-quick-and-easy-bathroom-decorating-ideas/

وان را محصور کنید

هنگام شستشو در وان ، می خواهید تا حد امکان راحت و تنها باشید. بنابراین پیشنهاد می کنیم نوعی مانع مات اضافه کنید. این گزینه مناسب تر برای در نظر گرفتن درب های شیشه ای یا وان است که بدون پرده می آید. یک پرده وان مات با الگوی جسورانه انتخاب کنید که با بقیه دکوراسیون حمام شما همراه باشد و آن را به بهشت ??شخصی خود تبدیل کنید.

 

حوله های خود را از قبل گرم کنید

روش های مختلفی برای گرم کردن حوله خود برای یک سفر آرامش بخش در حمام وجود دارد. می توانید حوله های حمام خود را در خشک کن لباس بچینید یا 20 دقیقه قبل از استفاده آنها را در رادیاتور گرم قرار دهید. یا می توانید در حوله ای گرمتر سرمایه گذاری کنید. حوله گرمتر نیز می تواند دو برابر بخاری اتاق باشد. دو نوع بخاری حوله ای وجود دارد. مدل های دیواری که باید آنها را به سختی وارد سیستم الکتریکی خود کنید و مدل های آزاد که مستقیماً داخل سوکت برق می شوند.

 

یک تشک حمام شایان ستایش دریافت کنید

حصیر حمام یک لوازم جانبی معمولی برای نگه داشتن است ، به خصوص لباس گرم و دلپذیر. بنابراین حتماً خودتان را به خوبی دریافت کنید که به خوبی آن دو ویژگی را برآورده کند. پیشنهاد می کنیم برای حمام ماسه ای Flamingo Memory Foam یا مات حمام فوم Yimobra Memory بروید.

 

اضافه کردن برخی از مبلمان

آیا تا به حال در یک حمام با سطح بالا مجهز شده اید که مجهز به صندلی های راحت ، مانند یک عثمانی توت فرنگی ، یک صندلی حک شده به صورت زینتی یا یک مدفوع ساده در باغچه است؟ اگر نه و علاقه مند نیستید ، می توانید حمام خود را به روشی مشابه ادویه کنید. به جای اینکه بتوانید پدیکور خود را روی صندلی توالت انجام دهید ، فقط می توانید این کار را بر روی تخت سلطنتی خود انجام دهید.

 

یک باران باران دریافت کنید

اگر می خواهید حمام شما کمی از آن طبیعت مادر را به خود اختصاص دهد ، می توانید یک باران باران را امتحان کنید. طراحی سربار آن اجازه می دهد تا آب مانند باران واقعی به سمت پایین بیفتد ، و این باعث می شود دوش گرفتن یک سفر آرامش بخش باشد.

 

انتخاب برخی از قفسه بندی

حمام ها به فضای ذخیره سازی خاصی نیاز دارند ، به خصوص اگر خانواده بزرگی داشته باشید. اما برای ادویه جات ترجیحی ، بهتر است اگر خودتان یک سیستم قفسه بندی را تهیه کنید که وظیفه مضاعف را هم به عنوان ذخیره سازی و هم دکوراسیون انجام می دهد. از واحدهای قفسه بندی آزاد ، قفسه های آویز دیواری و قفسه های توالت که هر دو می توانید آنها را سازماندهی کنید ، مواظب باشید و حوله ها ، بطری ها و موارد دیگر را به نمایش بگذارید.

 

آینه ای زیبا را آویزان کنید

بسیاری از ما نمی توانیم از آینه های درجه پیمانکاری که در راهروی حمام در فروشگاه سخت افزار محلی در حال فروش هستند ، کمک بگیریم. اما اگر واقعاً می خواهید حمام خود را برجسته کنید ، توصیه می کنیم به جای مراجعه به کابینت داروی استاندارد ، از آینه ای استفاده کنید که کمی شخصیت بیشتری به شما بخشد و برای ذخیره سازی هوشمند باشد. و اگر بودجه کافی ندارید ، در مورد بازارهای کک برای آینه های مناسب تر تحقیق کنید یا اگر دوست دارید می توانید یکی از آنها را درست کنید.

 

با تزئینات تزئینی دریافت کنید

بمب های حمام ، حمام حباب و نمک حمام می توانند دکوراسیون حمام شما را به سطوح بالاتر بکشند. شما به خصوص می خواهید بمب های حمام را در نظر بگیرید زیرا همه نوع و شکل های خلاقانه به وجود می آیند ، و زیبایی زیبایی حمام شما با سبد بمبی های زیبا و حمام که روی قفسه شما یا غرور نشسته اند ، فوق العاده خواهد بود.

 

قفسه های حوله ای را در همه اشکال و انواع دریافت کنید

قفسه حوله های باند فقط میله های بی جان هستند که شما فقط حوله های خود را آویزان کرده اید. اما برخی دیگر نیز وجود دارند که به انواع و اقسام اشکال و انواع مختلفی رسیده اند که می توانند حوله ها را آویزان کرده یا به نمایش بگذارند. شما می توانید به جای قفسه های حوله ای قلاب را برای ظاهری پر رنگ تر و جذاب تر انتخاب کنید و یا در قفسه های حوله ای خمیده سرمایه گذاری کنید که به شما امکان می دهد حوله های نورد شده را ذخیره کنید.

دکوراسیون داخلی حمام و سرویس بهداشتی 

از آنجا که فضای سرویس بهداشتی کوچک‌ترین محیط خانه است، برخی فکر می‌کنند به طراحی خاصی احتیاجی ندارد. برای دکوراسیون دستشویی معمولاً به نصب کاشی‌های یکدست با طرح یکسان در دیوار بسنده می‌شود. نهایت خلاقیت و ایده پردازی در این سال‌ها برای دکوراسیون در این محیط استفاده از روشویی و کنسول‌های دیواری بوده است.

این در حالی است که با پیشرفت طراحی و ورود سر فصل‌های علمی به مبحث دکوراسیون داخلی تزئین و چیدمان دکوراسیون دستشویی دچار تحول شد. حالا این روزها برخی دوست‌ دارند به دکور دستشویی مانند سایر اتاق‌های خانه توجه شود تا ظهر شیک و منحصر به فردی به خود بگیرد. در فرصت فراهم شده در این مطلب تلاش کردیم تا برخی از آخرین تغییرات و ایده‌ها در دکوراسیون دستشویی را یافته و با شما مطرح کنیم.

دکوراسیون داخلی حمام و سرویس بهداشتی
دکوراسیون داخلی حمام و سرویس بهداشتی
دکوری و دستسازه‌های تزئینی
دکوری و دست سازه‌های تزئینی
دکوراسیون داخلی دستشویی
دکوراسیون داخلی دستشویی

دکوراسیون داخلی دستشویی

اگر به یاد داشته باشید، آن روزهای قدیم دستشویی خارج از خانه و در حیاط قرار داشت. تنها ایرادی که به این سیستم می‌توان وارد کرد، طی مسافت زیاد برای رسیدن به مقصد در روزهای سرد سال بود. سرمای هوا بارها باعث شده بود، کار را به تأخیر بندازیم اما زمان همیشه راه حلی برای رفع موانع نیست!

با ورود سرویس بهداشتی به داخل خانه‌ها، چالش دیگری در مدار قرار گرفت. دو راهی سرویس بهداشتی ایرانی یا توالت فرنگی. سرویس بهداشتی ایرانی معایبی همچون آسیب رساندن با کمر و زانوها در صورت استفاده مکرر و طولانی را با خود همراه دارد. گذراندن مدت زمان زیاد در سیستم با توالت فرنگی هم از معایب آن است در عوض، حفظ سلامتی و مصرف آب کمتر مزیت‌های موجود در این سیستم هستند. عبور از این دو راهی نیز با آگاهی بیشتر و بروز تغییرات در سبک زندگی افراد میسر شد.

https://www.diynetwork.com/how-to/maintenance-and-repair/cleaning/the-most-efficient-easiest-way-to-clean-your-bathroom

طراحی سرویس بهداشتی لوکس
طراحی سرویس بهداشتی لوکس رد پنل
سرویس بهداشتی لاکچری
سرویس بهداشتی لاکچری

امروز در خانه هر فرد بسته به ضروریات و موارد استفاده مدلی از سرویس بهداشتی استفاده می‌شود. با این حال، دکوراسیون داخلی دستشویی در هر دو سیستم ایرانی و فرنگی گاهاً از قواعد و اصول یکسانی پیروی می‌کنند. استفاده از آینه‌های دکوراتیو، ترکیب رنگ‌ها، طاقچه و قفسه‌های کشویی، کاشی‌های متنوع، طراحی کابردی، انتخاب شیرآلات و سینک مناسب و استفاده از گل و گیاه همه عواملی هستند که تاثیر بسیار زیادی در به جلوه آمدن و موفق بودن دکوراسیون داخلی دستشویی دارند.

 هنر انتخاب رنگ 

با اینکه رنگ سفید یکی از عمده‌ترین و پر طرفدارترین رنگ‌های مورد استفاده در دستشویی و حمام است اما رنگ‌های دیگری را نیز باید امتحان کرد. سفید نماد پاکی است و موجب بزرگ‌تر دیده شدن محیط می‌شود. از سوی دیگر، در نظر داشته باشید دیوارها اصلی‌ترین تأثیر را در دکوراسیون دستتشویی دارند. از کاشی، کاغذ دیواری، تایل‌های شیشه‌ای، سنگی و هر متریال ضد رطوبت دیگری می توان برای پوشش دیوارها استفاده کرد. شما باید یک رنگ را به عنوان زمینه اصلی انتخاب کنید. رنگ اصلی سطح زیادی از دیوارهای حمام و دستشویی را می‌پوشاند. در مرحله بعدی بهتر است رنگ اصلی را با دیگر رنگ‌ها ترکیب کنید.

طراحی داخلی حمام و دستشویی

حتی توصیه می‌شود برای بیشتر جلوه دادن به محیط از کاغذ دیواری استفاده کنید. تنوع بالا، قابل شستشو بودن و طرح‌های مختلف مزیت‌های بالای استفاده از این محصولات دکوراتیو است. همه این مسائل به شما، سلیقه و علایق‌تان بر می‌گردد که چه طرحی با چه خصوصیاتی انتخاب کنید.

طراحی داخلی سرویس بهداشتی

برای اینکه هنر انتخاب رنگ را تکمیل کنید و طراحی اصولی و منسجمی داشته باشید، بهتر است که رنگ طرح و نقش پرده دوش، کاغذ دیواری، تابلو و… با رنگ وسایل کوچک مانند سطل زباله، نگهدارنده دستمال و حوله هماهنگ باشد. ایده‌ها در زمینه تزئین دیوار دستشویی بی‌نهایت است. تنها عامل محدود کننده خلاقیت شما هست که آن هم با اندکی تمرین، آزمون و خطا بهبود می‌یابد. علاوه بر کاغذ دیواری و کاشی، دیوار دستشویی را می‌توان با سنگ یا رنگ‌های ساده و قابل شستشو نیز تزیین کرد.

https://www.diynetwork.com/how-to/maintenance-and-repair/cleaning/the-most-efficient-easiest-way-to-clean-your-bathroom

Sourceدکوراسیون حمام | رد پنل